Gość 9 lutego 2014 16:23
Dobra rozrywka pokładowa 
KOSZMARNA OBSŁUGA KLIENTA!!! Nie poinformowano nas, że w przypadku zmiany lotniska docelowego (lot był do Madrytu, z przesiadką w Amsterdamie), jeśli postanowimy zakończyć podróż w Amsterdamie to by odzyskać bagaż rejestrowany trzeba będzie dopłacić prawie 300 euro! Kilka różnych osób dzwoniło na infolinię by się tego dokładnie dowiedzieć, za każdym razem potwierdzano, że nie będzie opłat dodatkowych - jakaż to byłą fatalna niespodzianka po 1,5 miesiącu podróży i z pustkami w portfelach!!! Na reklamacje nawet nie odpowiedziano. 
migot 5 marca 2022 11:10
-niesmaczne jedzenie - kiedyś było o niebo lepiej, teraz w economy zeszli na psy (lot MEX-AMS)
-mało miejsca w dreamlinerach
-odwołali lot na pół dnia przed lotem -zmienili co prawda na inny, ale amiast jedenj wygodnej przesiadki były dwie, i pierwszy lot zamiast w południe był o 6 rano - a poinformowali nad wieczorem przed lotem, więc to była spora różnica w ilości czasu na przygotowanie i pakowanie... 
LKay 9 lutego 2014 15:19
Punktualność, dobry serwis, przyjazna i pomocna obłsuga. Nowa flota i dobrze zgrane przesiadki na krótkich i dłuższych trasach.

Przesiadki w głównym hubie w Amsterdamie świetnie zorganizowane. 
Na długich trasach w niektórych samolotach mało miejsca (B772) w klasie ekonomicznej. Brak bagażu na trasach europejskich bez członkostwa w programie milowym. 
nelson 1974 9 lutego 2020 19:17
Niektóre posiłki są smaczne. Wino także. Loty AMS-DEL-AMS punktualnie. 
Bardzo leciwy B747-400 i takie same stewardessy. Kolacja w drodze powrotnej niejadalna :(. Aplikacja nie działa poprawnie, kart nie można wydrukować etc. 
Hubert 4 kwietnia 2014 18:17
Bardzo przyjemne wrażenia. Lot do Bangkoku Boeing 772 z bardzo dużą przestrzenią na nogi, zapewnia komforty sen. Serwis pokładowy również na dobrym poziomie. 
System rozrywki mało rozbudowany, niewielkie monitory. 
Eliza Duda 16 listopada 2015 19:22
Świetne jedzenie, fajny program rozrywkowy. 
Przy sporym opóźnieniu samolotu (2:15) nie udzielano nam w ogóle informacji jak długo będziemy musieli jeszcze czekać.
 
Essi 24 marca 2014 22:03
Nieuprzejmy personel, problemy z cateringiem pokładowym jak np. kończące się dania z kurczakiem; konieczność przepakowywania bagażu przez 200 g nadbagażu 
tomwie 4 marca 2015 16:53
Linia może i niezła, jednak personel pokładowy mało kulturalny, jakby zmęczony i niechętny. Na plus punktualność i czystość 
MackoPS4 5 grudnia 2021 09:01
Wszystko ok. Nie mam wielkich wymagań co do lotniska. 
Wszystko ok. Nie mam wielkich wymagań co do lotniska. 
MackoPS4 5 grudnia 2021 09:04
Wszystko ok. Nie mam wielkich wymagań co do lotniska. 
Wszystko ok. Nie mam wielkich wymagań co do lotniska. 
drmariusz 2 września 2014 23:26
punktualność, bardzo miła obsługa, smaczne przekąski, bogaty system rozrywki 
Bogdan B. 5 marca 2014 21:53
zakres działalności 
nienajlepsza jakość obsługi, niesmaczne jedzenie 
Huggus 14 lipca 2019 20:25
mimo opóźnionego startu wszystko zgrane i udało się na transfer 
biochemik 17 stycznia 2017 23:05
nice personel 
very little space for legs, bad breakfast 
drmariusz 2 września 2014 23:22
punktualność, bardzo miła obsługa, smaczne przekąski 
Piotr_Ruta 22 listopada 2015 10:49
Klasyka - dobry standard i europejska klasa obslugi 
Piotr_Ruta 22 listopada 2015 10:51
Klasyka - dobry standard i europejska klasa obslugi 
antekmustard 1 stycznia 2018 19:17
Elegancki wystrój samolotu, posiłek w cenie biletu. 
seba1902 3 sierpnia 2017 21:25
duzomiejsca na nogi
kanapka i napoje gratis 
brak 
Agnieszka Szopa 30 stycznia 2015 13:32
Duzo miejsca, miła obsługa, darmowe jedzenie