To zdecydowanie najgorsza duża linia w Ameryce Południowej. Na lotach trwających 5-6h brak jakiegokolwiek posiłku / napojów w cenie biletu. Brak nawet kawy / wody. Beznadziejne, niewygodne fotele w A320 - twarde, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Taki samolot był na locie Quito - Buenos Aires (ponad 5h lotu). Niedziałający check in przez aplikację, na 5 lotów udało mi się odprawić tylko na jednym z nich. Fatalna obsługa naziemna - mimo faktu, że check in przez aplikację był niemożliwy, podczas jednego z lotów odmówili odprawy na lotnisku, twierdząc, że to wina "problemów z internetem". Po 30 minutowej rozmowie dokonali odprawy twierdząc jednocześnie, że robią wielką łaskę. Bezczelnie wyłudzają opłaty dodatkowe. Podczas lotu z Sao Paulo do Miami nie było możliwości odprawy online (lot do USA). Komunikat na stronie Avianca kazał odprawić się na lotnisku... gdzie naliczyli opłatę za odprawę, twierdząc, że "trzeba się odprawić online". Brak reakcji na argumenty.
brak jakiegokolwiek serwisu, czy chociazby wody na pokladzie na trasie >6h linia sieciowa w cenie linii niskokosztowej. obowiazkowe maski na pokladzie (kwiecien 2023)
Godzinne opóźnienie, w sumie nie wiadomo z czego wynikało. Chaos przy check in. Pasażerowie na lot do Krakowa wyciągani z ogromnej kolejki i kierowani do stanowisk poza kolejnością, co oczywiście wzbudzało uzasadnione pretensje innych oczekujących.
Kilka lat temu parę pozytywów może by się znalazło
W tym momencie AirAsia to jeden wielki SCAM. Zmieniają godziny wylotów o dobre kilka godzin (7 w moim przypadku), a gdy klient ubiega się o anulowanie lotu i zwrot kosztów rezerwacji, nie jest to możliwe. Jedyną opcją kontaktu jest bot, który najpierw kilkukrotnie zasugeruje kredyt na koncie firmy, a jeśli dalej upieramy się przy zwrocie, przydziela numer sprawy, która po dosłownie minucie jest automatycznie zamykana z powodu przesunięcia godziny wylotu nie z winy firmy. Niestety dowiedziałem się po czasie o tysiącach takich przypadków, gdzie niemożliwe jest uzyskanie zwrotu od AirAsia. Jedyną opcją pozostaje Section 75 lub chargeback.
Na lotach trwających 5-6h brak jakiegokolwiek posiłku / napojów w cenie biletu. Brak nawet kawy / wody.
Beznadziejne, niewygodne fotele w A320 - twarde, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Taki samolot był na locie Quito - Buenos Aires (ponad 5h lotu).
Niedziałający check in przez aplikację, na 5 lotów udało mi się odprawić tylko na jednym z nich.
Fatalna obsługa naziemna - mimo faktu, że check in przez aplikację był niemożliwy, podczas jednego z lotów odmówili odprawy na lotnisku, twierdząc, że to wina "problemów z internetem". Po 30 minutowej rozmowie dokonali odprawy twierdząc jednocześnie, że robią wielką łaskę.
Bezczelnie wyłudzają opłaty dodatkowe. Podczas lotu z Sao Paulo do Miami nie było możliwości odprawy online (lot do USA). Komunikat na stronie Avianca kazał odprawić się na lotnisku... gdzie naliczyli opłatę za odprawę, twierdząc, że "trzeba się odprawić online". Brak reakcji na argumenty.
linia sieciowa w cenie linii niskokosztowej.
obowiazkowe maski na pokladzie (kwiecien 2023)